Am înregistrat un episod nou de podcast cu Andrei Roșca, de data asta despre productivitate și costurile performanței (și cu riscul să speriem câțiva ascultători).
Povestim, printre altele, despre:
- Cum ne organizăm calendarul / agenda.
- Cum poate ajuta un „manual de comunicare” în viața profesională.
- Ce facem cu întâlnirile inutile la muncă.
- Fragmentarea atenției, FOMO, instant gratification vs consecințele pe termen lung.
- Singletasking, cluster / batch tasking vs multitasking.
- Mituri despre structură, disciplină, rigiditate, libertate și creativitate.
- Cum facem cu fluctuațiile de energie pe parcursul zilei.
- Fluxul informației și cum o captăm noi (cu recomandări de unelte).
Aici găsești și linkuri spre toate cărțile și aplicațiile pe care le menționăm, aici găsești episodul anterior, despre construirea de obiceiuri. (ianuarie 2021), aici găsești episodul de acum un an, cel din podcastul meu, unde poți afla mai multe despre cine este Andrei Roșca.
După ce ne asculți, suntem curioși ce-ți iei tu personal din această conversație, dacă și cum simți că te ajută. (lasă un comentariu mai jos sau dă-ne un mail).