Pe 22 și 23 mai se va ține în București o nouă ediție GPeC Summit, evenimentul de e-commerce și digital marketing.
Pe 22 mai (luni) o să fiu și eu la TNB, este ziua dedicată conferinței și GPeC Expo. A doua zi de GPeC Summit este zi de workshopuri – o să fie în paralel 6 cursuri intensive care durează 8 ore (cursurile se țin la Hotel Sheraton).
Las aici mai multe detalii despre speakeri, invitații la paneluri și traineri:
Vor urca pe scenă 5 speakeri internaționali:
- Mark Schaefer – Marketing New Realities: The Most Human Company Wins. Renumit marketer, autor și consultant, a publicat mai multe cărți de business și marketing (pe teme din zona de personal branding, influence marketing, social media, content marketing și altele).
- Karl Gilis – Listen to your users! (And stop doing stupid things) – Karl este expert CRO, co-fondator AGConsult (alături de Els Aerts) – companie pornită în 2001, prin care ajută business-urile pe optimizarea conversiilor și usability.
- Nancy Harhut – Discover the Brain Science that Drives Buyer Behavior – Cum putem folosi știința comportamentală în marketing? Despre asta va vorbi Nancy, co-fondatoare și Chief Creative Officer HBT Marketing, specializată în behavioral marketing pentru achiziție, retenție, loialitate și cross-selling. A publicat recent cartea Using Behavioral Science in Marketing: Drive Customer Action and Loyalty by Prompting Instinctive Responses, un ghid pentru cum putem folosi știința comportamentală pentru a crește engagement-ul și ROI-ul inițiativelor de marketing.
- Talia Wolf – The power of Emotion: The secret to driving more sales and revenue – Specialistă CRO, fondatoarea agenției GetUplift prin care face consultanță pentru business-uri. Talia a creat frameworkul Emotional Targeting, prin care analizează în profunzime datele cu obiectivul de a genera lead-uri și a crește vânzările și ROI-ul companiilor. Pe lângă serviciile oferite, Talia a pus umărul pe partea de educație, oferind workshopuri gratuite și diverse resurse pentru cei din industrie (oameni de marketing și antreprenori care vor să-și optimizeze conversiile și marketingul).
- Jon Quinton – Investing £50k in an E-Commerce Project. What happened? (Real Case Study). Jon a fondat agenția Overdrive Digital (Londra), specializată pe campanii de paid search și paid social. Vorbește despre lucrurile învățate pe blogul și podcastul Overdrive Digital
Pe lângă invitații internaționali, o să fie și câteva paneluri cu invitați locali:
- Comerțul online românesc în stagnare? Ce își doresc clienții și cum scalezi business-ul e-commerce în contexul actual? Invitați: Cătălin Maftei (Founder C-Solution), Adrian Mihai (CEO FAN Courier), Lucian Baltaru (CEO Sameday). Host: Andrei Radu (CEO & Founder GPeC).
- Ce trebuie să știi pentru a primi investiție în business-ul tău? Invitați: Bogdan Colceriu (CEO Frisbo), Daniel Nicolae (Co-Founder & Managing Partner Innoship), George Moroianu (Co-Founder Flip.ro), Mihai Bocai (CEO Flaminjoy). Host: Nikola Yanev (Marketing Manager Eleven Ventures).
- Growth: Tendințe și instrumente pe care le au la îndemână magazinele online pentru a scala. Invitați: Augustin Dobre (CEO Capital Financial Services), Ionuț Sabadac (VP Merchant Solutions TBI Bank), Mihai Vînătoru (Managing Partner DWF), Olimpia Norsesovici (Senior Business Development Manager MGID). Host: Raluca Radu, Founder MTH Digital.
Pe 23 mai, în a doua zi GPeC Summit, o să se desfășoare la hotel Sheraton în paralel 6 cursuri / workshopuri intensive care durează 8 ore (max 20 de participanți la fiecare):
- Curs Performance Max pentru E-Commerce – Anabela Luca, Managing Director adLemonade
- Curs Google Analytics 4 – Eugen Potlog, Founder UX Studio
- Curs Facebook, Instagram & TikTokAds pentru E-Commerce – Raluca Radu, founder MTH Digital
- Curs Customer Lifetime Value – Valentin Radu, CEO și Founder Omniconvert
- Modul Workshops 1: SEO (Horia Neagu, Founder Napoleon Digital), Growth Hacking (Daniel Ene, CMO Limitless Agency), Investment (Sergiu Negut, Co-founder FintechOS, antreprenor, investitor, Associate Dean la BISM)
- Modul Workshops 2: Scalare in Business (Cosmin Dărăban, CEO Gomag), SEO (Steffen Heringhaus, CEO five elements digital), E-Mail Marketing (Andrei Georgescu, Co-founder și Managing Partner WhiteImage).
Încă te mai poți înscrie, găsești bilete aici.