Câteva motive pentru care să nu ratezi GPeC Summit 2016 (+ concurs cu invitații)

GPeC Summit 25-26-27 Mai 2016

M-am entuziasmat maxim săptămânile trecute, când am văzut anunțul cu invitații internaționali care vor veni anul acesta la Summitul GPeC. Sunt experți în domenii legate de comerțul online, de la care am învățat foarte multe și îi citesc și urmăresc îndeaproape. Rockstars ale căror produse le folosesc zi de zi, produse vitale în munca mea.

Reiau și eu aici detaliile și câteva motive pentru care să nu ratați evenimentul / motivele pentru care EU nu-l voi rata nici anul acesta.

Am și câteva invitații pe care le pun la bătaie, în cazul în care vrei să mă însoțești – am trecut la finalul articolului ce trebuie să faci ca să te alegi cu una dintre ele.

***

Înainte de toate, câteva detalii de bază pentru cine nu știe ce este GPeC:

GPeC este prescurtarea de la „Gala Premiilor eCommerce„. Este o serie de evenimente axate pe comerțul online românesc și se organizează în fiecare an încă din 2005 (da, asta înseamnă că a ajuns la a 11a ediție).

Evenimentele respective se desfășoară pe tot parcursul anului și în 2016 se prezintă astfel:



1. GPeC Summit – ediția de primăvară – va fi pe 25, 26 și 27 mai.

Prima zi este dedicată unor conferințe la care vor vorbi și speakeri internaționali, și români – atât proprietari de magazine online mari, cât și experți în servicii conexe.

Tot în prima zi este și o expoziție de magazine online sau companii care oferă servicii legate de comerțul online.

26 și 27 mai sunt zile de workshopuri ținute de specialiștii respectivi.

Vor fi mulți speakeri internaționali, care vor veni pentru prima oară în România.

Pe unii dintre ei îi urmăresc de mulți ani, alții au produse pe care le folosesc și le consider esențiale în munca pe care o fac.

Avem așa:

  • Brian Dean – Founder, CEO & SEO Blogger @ Backlinko
  • David Darmanin – Founder HotJar
  • Marie Polli – Senior Optimization Strategist @ Conversion XL
  • Chris Hague – Communications & Marketing Manager @ ZoomSphere
  • Paul Rouke – Founder & Director of Optimisation @ PRWD
  • Daniel Waisberg – Google Analytics Advocate
  • Alex Langshur – Co-Founder @ Cardinal Path & Director @ Emeritus Digital Analytics Association
  • Karl Gilis – Co-Founder AGConsult


  • Evident, vor fi și speakeri români. Anul trecut am asistat la câteva discuții super interesante între fondatorii unor companii concurente.

    Sunt foarte tari și panelurile celor care lucrează în servicii conexe, cum ar fi plata online – de fiecare dată vin cu sudii de caz și insights legate de starea eCommerce-ului românesc, lucruri la care nu prea ai acces altfel.

    Printre cei anunțați se numără:

  • Felix Pătrășcanu – Fondator / Managing Partner FAN Courier
  • Lucian Aldescu – CEO DPD România
  • Adrian Urdă – Vicepreședinte ALTEX România
  • Cătălin Crețu – Director General România, Croația, Malta și Slovenia @ Visa Europe
  • Mugur Frunzetti – Co-Fondator & CMO Retargeting
  • Antonio Eram – CEO & Fondator NETOPIA mobilPay
  • Marius Costin – CEO PayU România
  • Bogdan Colceriu – CEO Frisbo, co-fondator Trilulilu, Asociat Okian.ro
  • Bogdan Manolea – Co-fondator Trusted.ro, Fondator legi-internet.ro
  • Marian Șeitan – General Manager Mediapost Hit Mail
  • Ștefan Bochiș – Product Manager Online Credius IFN
  • Doina Vîlceanu – Chief Marketing Officer ContentSpeed
  • Carmen Pătîrlăgeanu – Business Development Manager ALLPACKA.ro

  • Uitați aici cum s-au desfășurat cele două summit-uri de anul trecut și ce s-a discutat la fiecare:

  • GPeC Summit toamna 2015
  • GPeC Summit primăvara 2015

  • Biletele pentru summit sunt 147 de Euro (early-bird, ofertă valabilă doar până pe 15 mai).



    2. Competiția magazinelor online – la bază este o competiție dedicată shopurilor online, grupate în funcție de vechime și domeniu, însă mai important de atât mi se pare auditul făcut.

    Echipa GPeC reunește peste 20 de specialiști în eCommerce care analizează și jurizează shopurile respective în funcție de 125 de criterii de evaluare, aspecte care vizează care vizează: Usability, Customer Experience, Design, Funcționalități, Social Media, Mobile, SEO, Securitate, Aspecte Juridice, Profesionalismul și Calitatea Serviciilor magazinelor. Sunt incluse și sesiuni de consultanță cu auditorii. Un asemenea audit ajută mult la identificarea și soluționarea problemelor pe care magazinele le au.

    La final, toate magazinele primesc gratuit pentru 12 luni marca de încredere Trusted.ro .

    Magazinele se pot înscrie în competiție până în ultima zi a lunii mai. Taxa de înscriere pornește de la 260 Euro, găsiți aici toate pachetele.

    Aruncați un ochi și peste acest infografic cu toate avantajele pe care le au magazinele înscrise în competiție.



    3. GPeC Summit – ediția de toamnă – va fi în noiembrie. Sunt două zile de conferință. Include și festivitatea de premiere GPeC – gala unde sunt decernate și premiile pentru magazinele online înscrise în competiția GPeC.



    4. Școala de vară de eCommerce – se va ține la sfârșitul lunii august. Este precum o tabără la munte doar că ai ca bonus workshopuri ținute de experți în eCommerce și toate domeniile conexe. Plus grătare și băutură. Ocazie minunată de legat prietenii.

    ***

    Și acum să explic concursul de care spuneam la început.

    Pun la bătaie două invitații la GPeC Summit-ul din această primăvară, invitații cu care vei putea participa și la conferința de pe 25 mai, și la workshopurile de pe 26 și 27 mai.

    Dacă vrei să participi, lasă un comentariu la acest articol și spune-mi ce specialist în eCommerce ți-ar plăcea să cunoști și ce l-ai întreba. Poate fi dintre cei invitați la Summit sau cineva pe care ți-ar plăcea să-l invite echipa GPeC la Summit-urile viitoare.

    Deadline: vineri, 13 mai 2016. Să fie cu noroc.

    VREI MAI MULT?

    Completează formularul de mai jos și o să primești ceva nou de la mine din două în două vineri. Te poți dezabona oricând vrei.

    PE ACEEAȘI TEMĂ

    COMENTARII

    9 comentarii

    9 comentarii. Leave new

    • Chris Hague. Astept cu interes sa fie discutii multe si utile pe digital marketing.
      Intotdeauna am aflat lucruri interesante pe care le-am aplicat in dezvoltarea magazinului nostru online. So, can’t wait for Gpec 2016 May edition!

      Răspunde
    • Votul meu merge tot către Chris Hague. L-aș întreba care sunt cele trei tips and tricks după care se ghidează, chiar dacă știm cu toții că nu e vorba de vreo magie, ci de muncă, sete de cunoaștere, energie și altele asemănătoare.

      Răspunde
    • Mi-ar plăcea să îl cunosc pe David Darmanin și să îl rog să îmi povestească despre câteva tehnici prin care HotJar mă poate ajuta să optimizez conținutul pentru un Landing Page.

      Răspunde
    • Mihaela Deleanu
      9 mai 2016 14:50

      Pe Chris Hague l-as intreba cum ar promova un produs care este extrem de plictisitor pentru oameni, n-are nimic „sexy”, de unde ar porni in promovarea lui.

      Si pe cine mi-ar placea sa vad la viitoarele evenimente GPeC:
      1. Rand Fishkin (a avut cateva posturi foarte personale care m-au impresionat, a trecut prin lots of struggles, imi place modul uman prin care comunica)
      2. Benji și Devesh de la Grow & Convert (cred ca chiar de la tine am aflat de ei, ai shareuit ceva toamna trecuta si m-am abonat la ce posteaza baietii)
      3. Tim Ferriss (ok, el este mai generalist, nu neaparat legat de ecommerce. si da, stiu ca este foarte arogant, dar cred ca lumea ar avea foarte multe de invatat de la el)

      Răspunde
    • David Darmanin – l-as intreba cati bani a facut din aplicarea ideilor lui in propriile magazine online, nu ale altora.

      Răspunde
    • Antonio Gavrila
      11 mai 2016 12:28

      Sincer, mai multi speakeri mi se par faini, așă ca menționez ce aș dori să aflu de la fiecare:

      De la Marie Polli cum aplic o strategie generală de îmbunătățire a conversiei, care are în vedere întregul site, nu doar anumite pagini.

      De la Paul Rouke, cum anume să îi ofer utilizatorului o experiență faină, astfel încât să revină la mine și nu la competiție data viitoare.

      De la Chris Hague, cum să ma folosesc de insighturi pentru a îmbunătăți conversia.

      De la Daniel Waisberg, cum să masor eficient datele statistice și să le interpretez.

      De la Karl Gilis, care sunt acele bune practici pe care el le recomandă pentru un PPC calitativ, dar și eficient, în contextul actual al industriei.

      Răspunde
    • Richard Lazazzera – l-as intreba despre provocarile intalnite pe parcursul activitatii A better lemonade stand si despre rata de succes a magazinelor lansate cu ajutorul lui.

      Răspunde
    • David Darmanin – l-as intreba tips & tricks despre cum poti utiliza hotjar pentru imbunatatirea ratei de conversie si a user experience pentru un magazin mic, la inceput de drum.

      Răspunde
    • Ok, hai că s-a încheiat concursul. Am lăsat Random.org să decidă unde merg cele două invitații. Aaaand the winners are:

      – comentariul #2: Georgiana
      – comentariul #6: Antonio Gavrila

      Congrats, guys!

      Vă voi contacta pe adresa pe care ați lăsat comentariile, ca să vă explic cum puteți intra în posesia invitațiilor.

      Weekend fain happy

      Răspunde

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Fill out this field
    Fill out this field
    Te rog să introduci o adresă de email validă.
    You need to agree with the terms to proceed