Mooza Pop Up Store este un proiect inițiat de Băneasa Shopping City, prin care sprijină antreprenorii români aflați la început de drum. Ei pun la dispoziția acestora un magazin propriu în Băneasa, pe care îl pot opera timp de o lună. 52 de branduri au fost înscrise în prima etapă, votarea desfășurându-se online, pe parcursul verii.
Primul câștigător a fost brandul de streetwear PORC, care a obținut peste 26.000 de voturi. Pop-up shopul PORC va fi deschis până pe 12 octombrie (la parterul Băneasa Shopping City, pe coridorul din dreapta – cum veniți dinspre food court, este situat sub a doua scară rulantă). Găsiți acolo produsele din magazinul online, dar și câteva modele noi de tricouri + unele vechi, care au fost reeditate.
Petrecerea de lansare a fost miercurea trecută, mai jos aveți câteva poze de la eveniment + un filmuleț realizat de Bucharest Underground Cocktail, cu tot cu secvențe din al lor bboy cypher.
Fotografiile au fost realizate de Alex Mihăileanu, găsiți mai multe pe pagina PORC de Facebook.
Au mai scris / făcut foto / video și: Music Channel, Alex Ciucă, Hip Hop Live, Eragon Vibes.
Următoarele proiecte care își vor vinde produsele în Mooza pop-up store sunt brandurile de bijuterii Boemo (17 oct – 16 noi) și Bon Bijou (20 noi – 20 dec).
„PORC este hrănit și crescut cu ritmul Bucureștiului și energia care a purtat subculturile hip-hop-ului, sporturilor urbane și ale străzii. Brand-ul de streetwear comunică puterea particularității individului, încă din prima zi. Creat de artistul Deliric în 2012, brand-ul a devenit parte din cultura urbană și a muzicii pe care o însoțește încă de la început. PORC este brand-ul celor pregătiți să lupte împotriva conformismului și banalității. PORC aparține oamenilor care luptă pentru pasiunile lor.”