Ce poți învăța de la invitații GPeC Summit 2016

gpec-summit-15-16-noiembrie-2016

În ultimii ani, am tăiat drastic lista conferințelor la care mai accept să merg – atât cele la care eram simplu participant, cât și cele la care eram invitată să vorbesc. Prefer să-mi petrec timpul citindu-i direct pe cei mai buni din industrie și experimentând lucrurile învățate de la ei pe propria-mi piele (sau, mă rog, pe propriile proiecte în care sunt implicată).

Am tăiat atât de mult încât acum am ajuns să număr pe degetele de la o mână conferințele la care mă prezint pe parcursul unui an. Mă mai duc doar “la sigur”, atunci când știu că sunt invitați să vorbească (sau doar participă) oameni buni din industria în care activez.

Evenimentele GPeC se numără printre cele la care nu am regretat niciodată că m-am dus, n-am considerat că e timp pierdut. Dimpotrivă. Mereu au avut ca “headliners” oameni pe care îi urmăresc, citesc și admir, sau de care nu auzisem până atunci dar am învățat multe de la ei.

Am apucat să mă uit zilele trecute peste lista celor care vor urca pe scenă în toamna asta, cu ocazia GPeC Summit (15-16 noiembrie), și sigur voi pleca din nou cu foarte multe notițe pline de lucruri învățate și idei noi.

Iar când spun “zilele trecute” de fapt spun “acum două weekenduri”. Spre rușinea mea, au trecut deja prea multe zile de când am văzut anunțul cu speakerii și stau cu acest articol în draft, nereușind să-l duc până la capăt. Însă astăzi este ultima zi în care mai puteți prinde bilete la preț early-bird, așa că m-am mobilizat să dau odată publish. Să nu ziceți că n-ați știut.

Iată câțiva dintre speakerii anunțați:


Bryan Eisenberg

Ziua de 16 noiembrie va fi dedicată exclusiv lui: GPeC All Day Bryan Eisenberg, 6 ore de conținut premium despre eCommerce și digital marketing.

Bryan este specialist în marketing online, optimizarea ratei de conversie, UX, conținut persuasiv, persona marketing.

Autor al cărților “Call to Action: Secret Formulas to Improve Online Results” (2010), “Always be Testing: The Complete Guide to Google Website Optimizer” (2008) și “Waiting for Your Cat to Bark? Persuading Customers When They Ignore Marketing” (2006).

A contribuit la creșterea vânzărilor unor companii mari precum Google, HP, NBC Universal, WEbEx, Dell și multe altele.

Co-fondator al Digital Analytics Association, membru consultant în board-ul unor companii precum BazaarVoice, UserTesting.com, Monetate, Sightly, BoostMedia, AllClearID, ChatID sau OneSpot.

În cadrul celor 6 ore, va vorbi despre:
– cele mai bune strategii pentru creșterea vânzărilor online,
– tehnici de persuasiune,
– content marketing,
– cum să oferi cea mai bună experiență userilor,
– cum să faci AB testing,
– ce să faci cu rezultatele testelor pentru a optimiza conversiile și a vinde mai bine,
– orice altceva ne mai interesează, în cadrul sesiunii de întrebări și răspunsuri.


Talia Wolf

Talia este om de marketing specializat pe CRO. A fondat Conversioner, agenție care are clienți, printre alții, pe The Next Web, DreamsTime, PiktoChart.

Lucrează pe optimizarea site-urilor, urmărește și îmbunătățește user journeys și experiențele online, targetare emoțională, psihologia consumatorului și, în general, orice analize și date despre comportament care ar ajuta la a genera vânzări mai mari.

Pe 15 noiembrie, Talia va vorbi despre cum putem crea o experiență de cumpărare memorabilă clienților folosind targetare emoțională – un element lipsă de cele mai multe ori în strategiile de optimizare a conversiilor.


Craig Sullivan

Pe Craig Sullivan l-am prins și la ediția GPeC Summit din primăvara anului trecut, când a vorbit despre “The Myths, Lies and Illusions of Cross Device Testing”. A fost unul dintre cei mai apreciați speakeri (am scris aici câteva idei din prezentarea lui), așa că mă bucur să văd că revine.

Este expert renumit în UX, Usability Testing, User Centered Design, web analytics și CRO.

Pe 15 noiembrie va avea o prezentare de 45 de minute numită “Growth Optimisation and A/B Testing for a Mobile World: Getting it Right”, în care va vorbi despre cele mai comune greșeli de A/B testing – greșeli făcute atât de companii, cât și de el.


Vlad Tăușance

Dintre speakerii români, pe Vlad aștept cel mai mult să-l văd. Consultant în strategie, trainer în creativitate aplicată, freelancer pentru branduri locale și internaționale, dar și în programe educaționale.

Am început să-i urmăresc activitatea în 2014, când era responsabil de componenta de strategie și conținut a campaniei prezidențiale pentru Iohannis.

Din 2015 a coordonat candidatura orașului Baia Mare la titlul de Capitală Europeană a Culturii în 2021 (și a dus orașul până în finala competiției).

La GPeC Summit va avea o prezentare numită “Social Media nu e societatea“, în care va vorbi despre limite și bule politice, iluzii și deziluzii create online.


Iulian Stanciu

Pe Iulian l-am văzut și la edițiile anterioare GPeC, de fiecare dată a venit cu insights interesante legate de businessul eMag.

Nu știu cum se va intitula prezentarea pe care o va ține de data asta, dar mă aștept la informații noi la fel de interesante – poate chiar unele legate de pregătirile pentru Black Friday (conferința va fi cu doar câteva zile înainte de Black Friday).

Andreea Roșca a publicat în urmă cu câteva luni un interviu foarte interesant cu el pe Profit.ro, vă recomand să-l citiți.


Elisabeta Moraru

Elisabeta este, începând de luna asta, head of Google România. Face parte din echipă încă din 2012 și, de curând, a fost promovată la conducerea biroului local. Ea a preluat atribuțiile fostului director, Dan Bulucea, care s-a mutat recent în Singapore ca New Business Manager Google pentru regiunea Asia-Pacific.

Pe Elisabeta am văzut-o și în primăvară la GPeC, în panelul de deschidere, când a vorbit despre cum recrutează Google în România și ce consecințe a avut Mobilegeddon (algoritmul Google pentru rezultatele la căutările făcute de pe mobil). Tot în primăvară spunea că se așteaptă ca, în 2 ani, 70-80% din ce se consumă online să fie video.

Pe lângă cei deja menționați de mine, vor mai vorbi și:

  • Anna Sliwinska – International Sales & Marketing Manager Answear.com
  • Cătălin Crețu – General Manager Visa Europe pentru România, Croația, Slovenia, Malta
  • Roxana Magopeț – Marketing & PR Manager FAN Courier


  • Lista completă e aici.

    ***

    GPeC Summit se va desfășura între 15-16 noiembrie 2016 (marți – mieruri).

    Cele două zile de conferință și workshops se vor încheia cu Gala Premiilor eCommerce – Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerțul Electronic Românesc, ajunsă la a 11a ediție. Premiile vor fi prezentate de George Buhnici.

    Biletele pot fi achiziționate direct de pe site-ul GPeC. Dacă vă grăbiți și cumpărați azi, prindeți oferta Early-Bird: 49 de Euro+TVA/persoană pentru oricare din cele două zile de eveniment, sau 79 Euro pentru ambele zile.


    Leave a Reply