Heimdal Security angajează Content Marketer (Junior)

job-junior-content-marketer-heimdal-security

Echipa minunată de la Heimdal Security, alături de care am lucrat în ultimul an, este în căutarea unui Junior Content Marketer.

Este o companie daneză înființată în 2011, de către câștigătorii Defcon – Capture the Flag – una din cele mai mari competiții de hacking din lume.

A pornit ca start-up de cyber security care oferea soluții pentru băncile mari, între timp a evoluat într-un produs care poate fi folosit de companii de toate mărimile, dar și de către useri “normali”. Funcționează într-un mod proactiv, filtrează traficul de internet și blochează atacurile online pe care produsele antivirus nu le depistează în mod normal (lucrează complementar).

Membrii echipei sunt răspândiți peste tot prin Europa, însă postul de content marketer este doar pentru cei care locuiesc în București.

Ce va face mai exact cel responsabil de content marketing:
– Va crește și fideliza comunitatea Heimdal prin conținut folositor, relevant (evident, conținut legat de cyber security & privacy). Va veni cu idei de articole, se va ocupa de documentare, scris, editare, publicare și promovare.
– Va scrie conținut pentru canalele proprii Heimdal (site, blog, proiecte speciale, newsletters etc), dar și pentru social media.
– Fiind o companie internațională, tot acest conținut va fi exclusiv în engleză, așadar trebuie să stăpânească foarte bine partea de scris.
– Va căuta metode noi pentru a promova tot acest content.
– Va lucra și cu ceilalți membri ai echipei (client support, sales, marketing, design, programare etc).
– Va îmbunătăți contentul publicat anterior.

Și multe altele, pe care le găsiți în anunțul de pe BestJobs.

Ceea ce nu scrie în anunț (sau scrie, dar țin eu neapărat să scot în evidență):
– Că echipa este foarte, foarte mișto. Foarte. Mișto.
– Că va lucra direct cu doi oameni foarte tari, Alin Vlad și Andra Zaharia, de la care poate învăța o grămadă de lucruri.
– Că va avea șansa să lucreze cu niște resurse și tool-uri noi de marketing, care nu prea sunt folosite în România (fiindcă fie sunt inutile pe piața locală, fie încă sunt prea noi și nu s-a auzit de ele). De la Postable la ThriveLeads, HemingwayApp, Buffer, BuzzSumo, HotJar, One Signal, Similar Web, Slack, Ahrefs și multe altele.
– Că este o industrie aflată în plin boom, sunt prea puțini specialiști pentru cererea actuală.

Restul detaliilor le găsiți în anunț.

Cât despre mine, a venit vremea pentru noi experimente, așadar nu voi lucra direct cu viitorul membru al echipei Heimdal. Dar promit că va fi pe mâini bune și va avea super multe de învățat. happy

P.S. scuze pentru romgleza scăpată de sub control, sunt câțiva termeni care nu știu cum se traduc sau pur și simplu sunau ciudat.

P.P.S. uitați și o prezentare video în care este explicat exact ce este Heimdal, cum funcționează și cum protejează userii:


Leave a Reply