Am o recomandare de articol taman bun de citit în weekendul ăsta. Este despre cum un puști de 20 de ani a păcălit industria muzicală și a ajuns să fie creditat drept producător pentru Justin Bieber, The Weeknd, Kanye West și mulți alții.
Long story short: a modificat paginile de Wikipedia ale artiștilor și s-a auto-creditat drept producător la câteva piese, oamenii de PR de la casele de discuri au preferat să dea un Google search și să ia informații de acolo în loc să acceseze bazele de date interne, au trimis comunicate de presă cu informațiile eronate, presa a preluat de la casele de discuri și de pe Wikipedia, and next thing you know s-a rostogolit bulgărele atât de tare încât puștiul a devenit faimos. Artiștii spun că n-au nicio legătură cu el.
Articolul îl găsiți pe Genius.com (photo credit de la începutul articolului tot la ei merge): „How Cali the producer catfished the music industry„.
Încă o părere pe tema asta via Medium: „We need to do something about album credits„.
4 comentarii. Leave new
The guy got my respect!
Atunci sigur o să-ți placă și articolele lui Ryan Holiday de pe The Observer, are o serie întreagă de interviuri cu oameni care au manipulat media: http://observer.com/author/ryan-holiday/
M-am uitat așa în mare. Interesante articole. L-am adăugat pe feedly, o să-l citesc mai pe îndelete când am mai mult timp. Mersi!
N-ai pentru ce