Banalitatea Black Friday

Shopping cart

Black Friday ar fi trebuit să fie ultima vineri din luna noiembrie, adică ziua de după Thanksgiving Day. Atât.

În România, această „sărbătoare” a fost dusă la cu totul alt nivel: s-a ajuns la a avea Black Friday și înainte cu o săptămână, înainte cu o zi, înainte cu două zile, înainte cu o lună, avem și vara, și primăvara, avem Black Week, probabil că urmează Black Month (dacă nu s-a făcut deja și mi-a scăpat mie).

Mă aștept să apară în curând campanie Black Year, cu sales din ianuarie până în noiembrie, urmate în decembrie de tradiționalele reduceri cu ocazia sărbătorilor de iarnă.

Pe mine cel puțin m-a lovit o lipsă majoră de interes față de ofertele din perioada asta. Și nu că nu aș avea destule lucruri trecute pe wishlist, dar campaniile de reduceri au devenit ceva mult prea banal ca să mă agit.

În acest context, chiar mi-e greu să înțeleg de ce ar mai cumpăra cineva produse la prețul întreg. Românii s-au obișnuit să cumpere doar când sunt reduceri și se așteaptă să le fie oferite cât mai des acele reduceri. Unii dintre ei chiar sunt revoltați și ajung să certe magazinele online care nu scad prețurile odată cu celelalte.

Iar în tot zgomotul ăsta, printre toate bannerele, advertorialele, billboardurile, pliantele și metrourile branduite cu Black Friday, când toți din piață exploatează în comunicare prețurile mici, tu, ca magazin online, ce faci pentru a ieși în evidență?

P.S. să citiți și despre cum s-a desfășurat Singles Day la chinezi.

Foto credit

VREI MAI MULT?

Completează formularul de mai jos și o să primești ceva nou de la mine din două în două vineri. Te poți dezabona oricând vrei.

PE ACEEAȘI TEMĂ

COMENTARII

11 comentarii

11 comentarii. Leave new

Dă-i un răspuns lui Iulian Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.
You need to agree with the terms to proceed