În ultima săptămână, în urma interviului cu Radu, am primit câteva mesaje private de la oameni de comunicare, oameni din agenții. Oameni care se plângeau de industria în care lucrează și îl lăudau pe Radu pentru curajul de a spune lucrurilor pe nume.
Oameni dragi, înțeleg că sunteți nemulțumiți și considerați că viața e nedreaptă și că meritați mai mult.
Nu uitați însă că există opțiuni: fie faceți ceva în privința asta (acum, nu mâine, nu săptămâna viitoare, nu la anu) și vă concentrați pe lucrurile asupra cărora puteți avea un impact, fie vă dați bătuți și vă duceți acasă.
Dar n-o să se schimbe nimic dacă stați să vă irosiți energia plângându-vă.
Și, până una-alta, faceți parte din problemă. Cât timp băgați în seamă (și în campanii) tot felul de influencers auto-proclamați, crescuți artificial, care nu aduc pic de valoare, atunci este și vina voastră că s-a ajuns în situația asta.
Încetați să (vă) mai spuneți povești despre motivele pentru care lucrurile sunt cum sunt. Concentrați-vă pe ceea ce este în controlul vostru. Asumați-vă responsabilitatea.
1 comentariu. Leave new
like. *nuff done.